دانلود آهنگ احسان خواجه امیری به نام نفس
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 14

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 175
:: باردید دیروز : 65
:: بازدید هفته : 3723
:: بازدید ماه : 8235
:: بازدید سال : 46087
:: بازدید کلی : 1671987
دانلود آهنگ احسان خواجه امیری به نام نفس

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری به نام نفس

Ehsan Khaje Amiri – Nafas

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام نفس

♫ Download New Music By Evan Band Called Binazire Eshgh ♫
♫ دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام نفس با دو کیفیت 128kbps , 320kbps ♫

احسان خواجه امیری نفس

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

متن ترانه احسان خواجه امیری به نام نفس
هنوز زیبایی با اینکه
لبخندت خاطره‌ی درده
تو زخمی عشقی این داغ
تاریخی زیباترت کرده
دانلود آهنگ احسان خواجه امیری به نام نفس
هنوز می‌خندی با اینکه دست غم
سنگینه رو شونت
سنگینه رو شونت
──────⊱◈◈◈⊰──────
تو ریشه‌ی عشقی خیابونا سبزن
حوالی خونت
حوالی خونت
لا لالایی بخون
پر بغضه صدام
من ازت چی بخوام
تو که عمرتو دادی برام
دانلود آهنگ احسان خواجه امیری به نام نفس
میخوام باز یه بچه بشم
به تو تکیه کنم
اگه ابری شدم
──────⊱◈◈◈⊰──────
زیر چتر تو گریه کنم
من بی تو از اینجا بهشتم نمیرم
تو دستات بلرزه میتونم بمیرم
احسان خواجه امیری به نام نفس
هرچی دور شدم باز صدامو شنیدی
شنیدی به دادم رسیدی
لا لالایی بخون
──────⊱◈◈◈⊰──────
پر بغضه صدام
من ازت چی بخوام
تو که عمرتو دادی برام
میخوام باز یه بچه بشم
به تو تکیه کنم
اگه ابری شدم
زیر چتر تو گریه کنم


تعداد بازدید از این مطلب: 569
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : جمعه 5 شهريور 1400
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید